vitisit.pl

Vitisit.pl – biznes, finanse, marketing

targowe stoisko
Marketing

Targowe stoisko z poznańską precyzją

Formy dotarcia do klienta Podstawową formą jaką stosują różnorodne firmy, aby ze swoim produktem dotrzeć do klienta, jest reklama. Tylko w taki sposób można „dać o sobie znać”, o swoim istnieniu i o istnieniu danego produktu lub usługi.

Reklama przybiera różne formy, najpopularniejsze z nich, to:

– reklama telewizyjna – krótki film pokazujący korzyści płynące z użytkowania danego produktu lub usługi; poza telewizją bardzo często dostępna jest również w Internecie;

– reklama w prasie – fotografia topowego produktu wraz z chwytliwym hasłem;

– reklama w radiu – najczęściej w formie krótkiego utworu muzycznego o chwytliwej melodii, słuchowiska lub ogłoszenia;

– reklama w Internecie – przybiera przeróżne formy, od bezpośredniej, jak newsletter, do bardziej pośredniej.

Wszystko są to raczej reklamy konsumenckie, a więc skierowane do odbiorcy końcowego, użytkownika detalicznego. A co z odbiorcami przemysłowymi, czyli przedsiębiorstwami, instytucjami, itp.?

Reklama przemysłowa

Produkty i usługi skierowane nie do pojedynczych odbiorców, a do firm lub instytucji różnego rodzaju, promowane są najczęściej w prasie branżowej oraz przez kanały bardziej bezpośrednie.

Do jednego z takich kanałów promocji zaliczyć możemy branżowe imprezy targowe, na których zaprezentować można swój produkt i firmę od najlepszej strony oraz równocześnie przyjmować zlecenia i podpisywać umowy na dostawy tych produktów, bądź też usług.

Targi tematyczne

Promowanie danej działalności i próby nawiązania bezpośredniego kontaktu z innymi przedsiębiorcami, najlepiej prowadzić właśnie podczas Targów, a tych w Polsce nie brakuje. W każdym dużym mieście znajduje się teren targowy, na którym cyklicznie odbywają się różne imprezy tematyczne. Mamy Budmę w Poznaniu, Targi Obronności w Kielcach, Targi Ślubne w Warszawie i wiele, wiele innych.

Część wydarzeń tematycznych odbywa się co roku w tym samym miejscu, są też takie branże, którym targi poświęcone są w kilku miejscach w całym kraju. To, gdzie dana firma uda się ze swoim stoiskiem zależy nie tylko od chęci, ale również od rodzaju przemysłu, którym się zajmuje.

Projektowanie stoisk targowych Poznań

Chcąc zaprezentować daną firmę na Targach, robimy to poprzez przygotowanie odpowiedniego stoiska. Jedną z opcji może być projektowanie stoisk targowych Poznań wykonane przez firmę VERSUS. Wybór firmy projektowej, najlepiej bowiem, zacząć od prześledzenia jej dotychczasowych osiągnięć. Przeglądając katalog zdjęć stoisk zaprojektowanych przez daną firmę wyrabiamy sobie niejako zdanie o tym, czy będzie ona w stanie zadowolić nasze gusta w tym temacie. Projekt jest niezwykle ważny, musi odzwierciedlać motyw przewodni danego przedsiębiorstwa i stanowić o jego charakterze, a także odpowiadać osobom decyzyjnym zlecającym wykonanie projektu.

Budowa stoisk targowych Poznań

Oczywistym jest, iż po wykonaniu projektu następnym krokiem jest jego realizacja. Najlepiej jeśli zarówno projekt, jak i jego realizację wykonuje ta sama firma. Projektowanie i budowa stoisk targowych Poznań, jest doskonałym rozwiązaniem nie tylko dla firm z tego miasta i jego okolic, ale dla firm z całego kraju, a nawet Europy. Przemawia za tym umiejscowienie w Poznaniu Międzynarodowych Targów, wspaniały dojazd do terenów Targów w Warszawie, czy Wrocławiu oraz obecność firm projektowych, jak firma VERSUS właśnie.

Miasto Poznań dzięki stuletniej obecności MTP, wyrobiło sobie opinię Targowej Stolicy, a przedsiębiorstwa zabiegają, by pojawić się tam z własnym stoiskiem i aby skorzystać z usług lokalnych firm pomagających znaleźć się na MTP.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.